LOVE

سلام دوستان عزیز.

چند نفر پرسیده بودند که من خودم این مطالب رو میزارم یانه؟

جواب سوالتون اینجاست:

من متن رو برای دوست عزیز تر از جانم love m  ارسال میکنم. او اینمطالب رو در اسرع وقت به نمایش میزاره.

راستش من love m رو خیلی دوست دارم  و ازش به خاطر همه ی زحماتش سپاس گزاری می کنم. love m  تنها کسی هست که هر لحظه از روز با من در ارتباط هست و پس از این همه مشکلات هنوز هم دوست منه و منو تنها نذاشته.واقعا از اعماق قلبم ازش تشکر می کنم  و این گل های زیبا رو به همه ی دوستای عزیزم و هم چنین love m  جان تقدیم میکنم.از اعماق قلبم برایش آرزوی موفقیت ، خوشبختی،پیروزی، تندرستی،شادی ،خوشحالی و دل خوش ارزو میکنم.هم چنین برای شما دوست عزیز.

Image result for ‫عکس هایی از گل های زیبا و رمانتیک‬‎



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 27 خرداد 1394برچسب:دل,نوشته,,ساعت 12:27 توسط love M| |


Power By: LoxBlog.Com